MS Office 2010 Standard
Стандартното издание на Office 2010 вече предлага повече програми, отколкото Office 2010 Home and Student или Home and Business: то включва също Outlook и Publisher, които са незаменими за комуникация и публикуване на печатни и онлайн медии. Това разширява възможностите отвъд чисто частната употреба и позволява професионална работа във всяка област. Освен това интерфейсът за настолни компютри е преработен и модернизиран, което го прави още по-интуитивен за използване.
MS Office 2010 Standard съдържа тези отделни програми
- Word 2010 за обработка на текст
- Excel 2010 за електронни таблици
- PowerPoint 2010 за презентации
- Outlook 2010 за управление на имейли, календари и контакти
- OneNote 2010 за създаване и използване на бележки
- Publisher 2010 за настолно публикуване
Word 2010 - универсалната програма за текстообработка
Word е класически компонент на всяка версия на Office. Универсалният софтуер за текстообработка съдържа широк набор от функции и шаблони, които могат да се използват интуитивно за създаване на професионален, привлекателен документ от всякакъв текст - за всякаква цел: от бизнес кореспонденция в компанията през реферати и дипломни работи в училище и университета до флаери и книги, които след това могат да бъдат публикувани готови за печат.
Excel 2010 - за обширни електронни таблици
Excel е мощна основа за извършване на сложни математически, икономически и статистически изчисления и анализи. Софтуерът за електронни таблици предлага широк набор от функции за тази цел, които ще зарадват и най-взискателните потребители. Освен това програмата съдържа и богат избор от видове диаграми за ясно представяне на резултатите от анализа.
PowerPoint 2010 - за убедителен дизайн на презентации
PowerPoint предлага всичко необходимо за визуализиране на най-различна информация. Много шаблони на слайдове и елементи за презентации улесняват изготвянето на професионални презентации, за да се представи ясно съдържанието на лекциите и по този начин да се привлече вниманието на аудиторията. PowerPoint може да се използва за създаване на презентации не само в компаниите, но и в изследователските центрове, училищата и университетите.
Outlook 2010 - управление на имейли, контакти, срещи и др
Outlook е незаменима основа за съвременната комуникация в компаниите: Това включва не само професионалното организиране на движението на електронната поща, но и централното администриране и координиране на срещи и бизнес контакти - една от типичните задачи на съвременния офис.
OneNote 2010 - цифровият бележник
OneNote дава на потребителите най-голяма гъвкавост при събирането на текст, изображения, цифров почерк и аудио- и видеозаписи на едно централно място. Мощните функции за търсене помагат на потребителите бързо да намират съхраняваната в него информация, което им позволява да си сътрудничат ефективно с други потребители.
Publisher 2010 - за професионално настолно публикуване
С Publisher потребителите на Office 2010 Standard разполагат с универсален DTP софтуер за професионално създаване на всякакви видове рекламни материали и т.н., независимо дали са онлайн или офлайн. За тази цел софтуерът предоставя широк набор от възможности за дизайн не само за фирми, но и за частни потребители, включително редактиране на изображения - за флаери и писма за печат и т.н., както и за онлайн бюлетини.
MS Office 2010 Professional Plus
В допълнение към отделните програми, които вече са включени в MS Office 2010 Standard, изданието Professional Plus предлага също:
- Access 2010 за създаване на бази данни
- InfoPath 2010 за създаване и управление на формуляри
Access 2010 - приложения за бази данни за професионалисти и за начинаещи
Microsoft Access е мощна и лесна за разбиране програма, с която само с няколко стъпки могат да се създават и управляват сложни бази данни и приложения в съответствие с индивидуалните изисквания, за да се предоставят на други потребители в компанията, а също и на клиенти. Системата за управление на бази данни предлага различни инструменти за структуриране и управление на дори големи количества данни по смислен начин.
InfoPath 2010 - създаване на мощни формуляри
InfoPath е универсален инструмент за използване на индивидуално създадени формуляри за ускоряване на бизнес процеси, които включват събиране и организиране на информация. В допълнение към бизнес потребителите в компаниите, ИТ отделите и разработчиците също се възползват от мощните функции, които InfoPath предлага за създаване на формуляри за отчитане на работното време, проучвания или застраховки, например. Мощният модул за редактиране на XML в комбинация с интегрираните стандартни контроли позволява автоматизиране на много процеси с връзка към SharePoint Server 2010.
Системни изисквания за MS Office 2010 Standard / Professional Plus
За разлика от предишната версия, изданията на Office 2010 вече са достъпни за изтегляне в две версии: 32-битов и 64-битов. По подразбиране при изтеглянето се инсталира 32-битова версия, за да се избегнат проблеми със съвместимостта с 64-битовата версия на по-стари компютри или операционни системи. 64-битовата версия е подходяща основно за редактиране на файлове на Excel или MS Project с размер над 2 GB, тъй като предлага повече от 4 GB памет. Новият интерфейс с ленти изисква и повече място на твърдия диск в сравнение с по-старата версия. В противен случай се прилагат следните минимални изисквания:
- Операционни системи: от мин. Windows 7 до макс. Windows 10 или мин. Windows Server 2003
- Процесор: мин. 500 MHz - препоръчва се 1 GHz, за да можете да използвате Microsoft Outlook
- RAM: мин. 256 MB RAM - препоръчително мин. 512 MB за използване на услугите на Outlook
- Място на твърдия диск: мин. 3,5 GB за Office 2010 Professional Plus
- Разделителна способност на изображението: мин. 1 024 x 576, мин. графична карта с ускорение DirectX9c
Купете MS Office 2010 Editions Standard и Professional Plus евтино в Wiresoft
В софтуерния магазин на Wiresoft ще намерите Standard и Professional Plus Edition на Office 2010 като лицензи за един потребител - обикновено те се предлагат само под формата на лиценз за обем за компании.
Вашите предимства при закупуване на софтуер за Office 2010 с Wiresoft:
- С тези издания получавате достъп до допълнителни програми на Office, които не са включени в обичайните свободно достъпни издания.
- Лицензите за програми за един потребител, предлагани и за двете издания на Office 2010, са версии с чисто закупуване, които не ви задължават да сключите абонамент за софтуер, както все по-често се предлага при по-новите версии, но обикновено това означава актуализации, за които се заплаща такса.
Поради тези причини закупуването на софтуер от Wiresoft е двойно по-целесъобразно, особено ако не искате да преминавате към по-нова операционна система. Това означава, че частните потребители, както и самостоятелно заетите лица и МСП, могат да се възползват от всички предимства на наличните в магазина за софтуер издания на MS Office 2010 и да спестят пари, тъй като ги получават на особено изгодна цена. Как става това?
Купете Microsoft Office 2010 като използван софтуер
Wiresoft предлага MS Office 2010 в посочените издания, както и други версии като използван софтуер. Това означава, че като т.нар. употребяван софтуер, те идват от предишен потребител - обикновено по-голяма компания - така че в Wiresoft те са на значително по-ниска цена от лиценз за същия софтуер - ако изобщо все още се предлага от друг търговец.
Не е задължително този използван софтуер да е бил инсталиран или използван. Почти всеки софтуерен лиценз, предлаган от Wiresoft - особено този за MS Office 2010 - произхожда от лиценз за обем, който винаги е предназначен за по-голям брой работни станции или потребители и е закупен от компании в определени фиксирани мащаби. Те имат право да продават такива обемни лицензи или части от тях, които не са необходими на Wiresoft. По този начин те се разделят на отделни лицензи.
Това не засяга и не ограничава общата им функционалност, но прави някои издания, като Standard и Professional Pro, достъпни за закупуване от нашите клиенти.
Разделянето и препродажбата на обемни лицензи за MS Office 2010 и други програми на Microsoft е законно и е изрично потвърдено от съдилищата.
Сигурност при закупуване на софтуер с Wiresoft
За да активирате софтуера Office на вашия компютър, е необходим лицензен ключ за обем, наричан също Multi-Activation-Key (MAK). Това е валидно за точния брой персонални компютри, определени за лиценз за обем. С Wiresoft винаги можете да сте сигурни, че ще получите напълно използваем софтуерен продукт, който работи функционално и неограничено време на вашия компютър!
В допълнение към тези издания на Office 2010 можете да намерите и по-нови версии и друг софтуер на Microsoft за продажба в софтуерния магазин на Wiresoft. Ако имате въпроси относно Office 2010 Standard и Professional Plus или друга програма на MS, просто използвайте нашите компетентни съвети по имейл, телефон и чат.